Wereldreis van Jochem en Lon

St. Petersburg en moskou

Reacties

Reacties

Joris

Leuke impressie met dit filmpje!

Veel plezier verder!

Chantal

Gaaf! Indrukwekkend!

Karlien Metz

Ziet er goed uit! Ben benieuwd naar de volgende. Kus

Merlyn

GAAAAAAFFF!!

Claudia

kewl!
Erg mooi, komt op mijn to do lijstje te staan die stad ;)

Evie

Leuk jongens!!! Dit zijn nog eens updates! :)
X

Jules

Gaaf gedaan dat filmpje!
Soms lijtk Moskou wel de Efteling ;)

Enjoy!

Annelie

Heel cool broertje!!
Super !!

Hylke

Leuk!!!

Jasper Boers

Helemaal te gek joh. Ik zie wel dat jullie erg van jullie tijd genieten. Ben erg benieuwd naar het volgende filmpje. Hou je haaks

gr jasper

Verkerk

Ziet er goed uit! Filmpje erg 2.0, leuk om te zien.

Uilie

Briljant!!!!!!!

Patty

Hey!
Echt een ontzettend leuk filmpje! Leuke muziek en dat samen met de beelden gaf me toch een paar keer kippevel! Moskou zag er prachtig uit en zo te zien hadden jullie ook mooi weer! Natuurlijk vond ik het nog het leukst om jullie te zien.

Hier in NL wordt het weer al minder. Job is net met zijn werk begonnen en vind het erg leuk. hij heefft het nog niet zo druk, kan hij goed aan zijn scriptie werken. Zelf heb ik geen nieuwtjes. Oja, ben een beetje grieperig geweest en zo te horen om me heen heerst het.

Veel plezier in Irkutsk en let goed op elkaar! Ik wacht weer op een mooi filmpje en hou jullie op de hoogte van de nieuwtjes!

Veel liefs en een dikke knuffel

kus Pat (en Job!)

VO Robbie

Gaaf gedaan dit. Nu nog iemand die me uitlegt hoe je zoiets maakt. En dan een biijv. een wereldreis maken of zo (zuchtte hij vanaf zijn werkplek) ;-)

Dave Borger

Jongens wat een fantaische compilatie van jullie reis tot nu toe....en wat een beleving, prachtig. Ik blijf jullie volgen. Geniet ze!

gr Dave

Philippe_de_jong@hotmail.com

TOP!!

Anne

Haai Lon en Jochem!!
Heeel vet filmpje.. nu een klein beetje t idee dat ik mee op reis ben!! is toch wat anders dan t kamperen van Tim & mij haha! Supergaaf wat jullie allemaal doen en zien! Geniet lekker!! Heeeeel veel liefs!
Anne (& Tim)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!