Wereldreis van Jochem en Lon

Reis met ons mee

Hi!

Over iets minder dan twee weken vertrekken we dan echt. Een jaar op reis en al onze spullen in één backpack. We houden jullie natuurlijk op de hoogte van al onze avonturen via deze weblog maar het onderstaande vluchtschema geeft wat houvast......

Veel liefs Jochem en Lon

15 Feb 2012: Papeete - Paaseiland
20 Feb 2012: Paaseiland - Santiago
12 Aug 2012: Rio de janeiro - Madrid, Amsterdam

wiets

wow, het is al bijna zover, en wat een reisschema! tot zaterdag! X

remco (morra)

Super zo'n reis maken! Geniet er v. Ik zal je volgen via deze site! Goeie Reis!

Renée

Woooow wat ben ik jaloers! Wat fantastisch zeg. Ga jullie zeker volgen.

Evie

Vèèèèèèèt!!! :)
Tot zaterdag!!

Tejo + Angela

Het komt nu wel heel dichtbij, spannend voor jullie, maar ook voor ons, als dat allemaal maar goed gaat.......(de klein beetje bezorgde ouders!). De laatste vaccinaties zijn besteld, kan ik jullie dit weekend nog even mee plagen.
Wij kijken inmiddels uit naar januari als we jullie zullen ontmoeten in Nieuw Zeeland en samen dit land gaan verkennen. De eerste proefwandeling met bepakking is goed verlopen, wel flink spierpijn de volgende ochtend. Gelukkig hebben we nog 4mnd om de trainen.
Tot zover kus paps

Anbeek

Wat een vluchten!!! Tot zaterdag!!!

Niels

Mooi hoor! We missen elkaar nét op Schiphol :) Klamboe check? Lakenzak? Omstekker? Deet? Universele afstandsbediening voor airconditioners? Ophangtoilettas? 2 hoofdlampjes? Viel SpaB! x

Annelie

Wow, wat super leuk!! Jeetje ben echt zo benieuwd hoe jullie het gaan hebben. Ik wens jullie in ieder geval een hele fijne reis toe. Doe voorzichtig!!

Veel liefs Annelie

PS. Erez en ik gaan 3 maanden in Zuid-Amerika reizen aan het einde van het jaar, maar we missen elkaar jammer genoeg net. We vliegen nl 18 januari weer terug naar huis :-(

Elise en Willem

Hoi Lon en Jochem,
Nog een leuk feestje en dan inpakken!
We komen er aan.
Groeten Mam en Pap

Trudy en Ben

Hoi Lon en Jochem,
Een mooie reis gaan jullie maken. Geniet volop en we zwaaien jullie uit op onze familiedag.
Leuk om de reisverslagen te lezen de komende tijd!

groeten Trudy en Ben

Annelie

Dag lief broertje van mij!!

Veel plezier en geniet en pas goed op Lonnie!

XXlie

Ps: is het nog gelukt om TLOR af te kijken?

Mer

En jawel je hebt het pand verlaten, het werkende leven is voor een jaar voorbij, NICE! ! Gewoon een jaar lang zonder pak rondwandelen wat een feest!!! T zal nooit meer hetzelfde zijn.... :-)
Ga je missen!

X Mer

Evie

Joehoe! Waar blijft de eerste update? Jullie zijn toch al zeker 5 dagen weg ...
X

Lotie

Hee lonnie en jochem! Hoop dat de eerste dagen van jullie reis lekker zijn begonnen. Dikke kus

Ellen

Lieverds! Fijn dat jullie goed zijn aangekomen! Wanneer gaat de treinreis beginnen? Dikke beso! El